سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که بر ملک دست یافت تنها خود را دید و از دیگران رو بتافت . [نهج البلاغه]

در بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده Cars And Guns 3D v1.61 شما می توانید در میان 16 ماشین مختلف کاغذی یکی را برای خود انتخاب نمایید و در طول بازی های مختلف ماشین خود را از لحاظ ظاهری و موتوری ارتقا بخشید و برای ماشین خود اسلحه ای پیشرفته خریداری نمایید . این بازی دارای 16 سطح بازی مختلف می باشد . یکی از مراحل این است که شما باید دشمن خود را تعقیب نمایید و با اسلحه ای که بر روی سقف ماشین خود دارید سعی در نابود سازی آن نمایید . همچنین می توانید پرش توسط ماشین را امتحان نمایید و … . این بازی مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل اندروید 2?0?1 به بالا می باشد .



بازی ماشین و اسلحه به صورت سه بعدی  Cars And Guns 3D v1.61 – اندروید

http://www.dls.fardamobile.com/5/Cars%20And%20Guns%203D%20v1.61-[fardamobile.com].zip 

پسورد فایل : www.fardamobile.com 
حجم فایل : 26363 کیلوبایت


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ به سلامتی دریا! که قربونیاشو پس می‌آره. به سلامتی تابلوی ورود ممنوع! که یه ‌تنه یه اتوبان رو حریفه. به سلامتی عقرب! که به خواری تن نمی‌ده. (عرض شودکه عقرب وقتی تو آتیش می‌ره و دورش همش آتیشه با نیشش خودش می‌کُشه که کسی ناله‌هاشو نشنوه) به سلامتی سرنوشت! که نمی‌شه اونو از "سر" نوشت. به سلامتی سیم خاردار! که پشت و رو نداره
+ به سلامتی برف! که هم روش سفیده هم توش. به سلامتی رودخونه! که اون‌جا سنگای بزرگ هوای سنگای کوچیکو دارن. به سلامتی گاو! که نمی‌گه من، می‌گه ما. به سلامتی دریا! که ماهی گندیده‌هاشو دور نمی‌ریزه. به سلامتی اون که همیشه راستشو می‌گه. به سلامتی سنگ بزرگ دریا! که سنگای دیگه رو می‌گیره دورش. به سلامتی بیل! که هرچه ‌قدر بره تو خاک، بازم برّاق‌تر می‌شه
+ به سلامتی نهنگ! که گنده‌لات دریاست. به سلامتی زنجیر! نه به خاطر این‌که درازه، به خاطر این‌که به هم پیوستس. به سلامتی خیار! نه به خاطر «خ»ش، فقط به خاطر «یار»ش. به سلامتی شلغم! نه به خاطر (شل)ش، به خاطر(غم)ش. به سلامتی کرم خاکی! نه به خاطر کرم‌بودنش،به خاطر خاکی‌بودنش به سلامتی پل عابر پیاده! که هم مردا از روش رد می‌شن هم نامردا !
+ به سلامتی پرچم ایران! که سه‌رنگه، تخم‌مرغ! که دورنگه، رفیق! که یه‌رنگه. به سلامتی همه اونایی که دوسشون داریم و نمی‌دونن، دوسمون دارن و نمی‌دونیم. به سلامتی نهنگ! که گنده‌لات دریاست. به سلامتی زنجیر! نه به خاطر این‌که درازه، به خاطر این‌که به هم پیوستس. به سلامتی خیار! نه به خاطر «خ»ش، فقط به خاطر «یار»ش.
+ به سلامتی درخت! نه به خاطرِ میوش، به خاطرِ سایش. به سلامتی دیوار! نه به خاطرِ بلندیش، واسه این‌که هیچ‌وقت پشتِ آدم روخالی نمی‌کنه. به سلامتی دریا! نه به خاطرِ بزرگیش، واسه یک‌رنگیش. به سلامتی سایه! که هیچ‌وقت آدم رو تنها نمی‌ذاره.
+ سلام به همه ی دوستان امیدوارم حال همتون خوب باشه
+ سلام دوست عزیز من چند روزی غیبت داشتم باید ببخشید