شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام‌هاي ارسالي

چراغ جادو

-3575

+ به سلامتي دريا! که قربونياشو پس مي‌آره. به سلامتي تابلوي ورود ممنوع! که يه ‌تنه يه اتوبان رو حريفه. به سلامتي عقرب! که به خواري تن نمي‌ده. (عرض شودکه عقرب وقتي تو آتيش مي‌ره و دورش همش آتيشه با نيشش خودش مي‌کُشه که کسي ناله‌هاشو نشنوه) به سلامتي سرنوشت! که نمي‌شه اونو از "سر" نوشت. به سلامتي سيم خاردار! که پشت و رو نداره

-3575

+ به سلامتي برف! که هم روش سفيده هم توش. به سلامتي رودخونه! که اون‌جا سنگاي بزرگ هواي سنگاي کوچيکو دارن. به سلامتي گاو! که نمي‌گه من، مي‌گه ما. به سلامتي دريا! که ماهي گنديده‌هاشو دور نمي‌ريزه. به سلامتي اون که هميشه راستشو مي‌گه. به سلامتي سنگ بزرگ دريا! که سنگاي ديگه رو مي‌گيره دورش. به سلامتي بيل! که هرچه ‌قدر بره تو خاک، بازم برّاق‌تر مي‌شه

-3575

+ به سلامتي نهنگ! که گنده‌لات درياست. به سلامتي زنجير! نه به خاطر اين‌که درازه، به خاطر اين‌که به هم پيوستس. به سلامتي خيار! نه به خاطر «خ»ش، فقط به خاطر «يار»ش. به سلامتي شلغم! نه به خاطر (شل)ش، به خاطر(غم)ش. به سلامتي کرم خاکي! نه به خاطر کرم‌بودنش،به خاطر خاکي‌بودنش به سلامتي پل عابر پياده! که هم مردا از روش رد مي‌شن هم نامردا !

-3575

+ به سلامتي درخت! نه به خاطرِ ميوش، به خاطرِ سايش. به سلامتي ديوار! نه به خاطرِ بلنديش، واسه اين‌که هيچ‌وقت پشتِ آدم روخالي نمي‌کنه. به سلامتي دريا! نه به خاطرِ بزرگيش، واسه يک‌رنگيش. به سلامتي سايه! که هيچ‌وقت آدم رو تنها نمي‌ذاره.

-3575

+ به سلامتي پرچم ايران! که سه‌رنگه، تخم‌مرغ! که دورنگه، رفيق! که يه‌رنگه. به سلامتي همه اونايي که دوسشون داريم و نمي‌دونن، دوسمون دارن و نمي‌دونيم. به سلامتي نهنگ! که گنده‌لات درياست. به سلامتي زنجير! نه به خاطر اين‌که درازه، به خاطر اين‌که به هم پيوستس. به سلامتي خيار! نه به خاطر «خ»ش، فقط به خاطر «يار»ش.

-3575

+ سلام به همه ي دوستان اميدوارم حال همتون خوب باشه

-3575

+ سلام دوست عزيز من چند روزي غيبت داشتم بايد ببخشيد
ساعت دماسنج
-3575
رتبه 0
0 برگزیده
21 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
-3575 عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top